Оплата

Виконується тільки в національній валюті України – гривні.

Методи оплати

Apple Pay – прийом оплати від клієнта за допомогою пристроїв компанії Apple.
Google Pay – зручний спосіб оплати від Google.
QR-код оплата в 1 клік – для оплати по QR-коду клієнту необхідно встановити мобільний додаток Privat24 для платформ iOS або AOS. Відсканувати QR-код на платіжній сторінці і натиснути кнопку «Підтвердити» в отриманій формі.
Картка – на платіжній сторінці приймаються дебетні, кредитні та корпоративні картки Mastercard і Visa.
Приват24 – оплата за допомогою інтернет-банку Приват24.
LiqPay – швидка оплата за допомогою гаманця LiqPay. У момент оплати достатньо вибрати картку зі списку доступних в гаманці або вказати нову.
Оплата готівкою – клієнти можуть оплатити готівкою у терміналах самообслуговування.
Рахунок на email – зручний спосіб відкладеної оплати. Клієнт отримає повідомлення (інвойс) на email з кнопкою «Оплатити» і може зробити оплату в будь-який момент.

Виписати рахунок можна за допомогою таких способів:

    • Дзвінок до менеджера.
    • Лист менеджеру.
    • Заявка на офісну пошту.
    • Через інтернет-магазин. У момент натискання кнопки «Оформити замовлення» рахунок переноситься в заявки із сайту.

У момент оформлення замовлення ВАЖЛИВО вказати такі дані:

    • ПІБ одержувача (особа, яка буде отримувати замовлення в момент доставки або самовивозу). При доставці або самовивозі ОБОВ’ЯЗКОВО потрібно мати при собі документ, що засвідчує особу.
    • Номер телефону для зв’язку.
    • E-mail для отримання оформленої заявки.
    • Коментарі на замовлення (адреса, спосіб доставки і т.д.).

Після обробки замовлення з клієнтом зв’язуються для уточнення деталей і оформлення доставки. Після клієнт отримує рахунок на оплату.

Доставка

Терміни виконання замовлення

Стелажі відвантажуються зі складу протягом 3-5 робочих днів. У разі оптового замовлення – терміни виконання можуть бути збільшені.
Алюмінієві профілі і торгівельне обладнання відвантажуються зі складу протягом 3 робочих днів.
Відвантаження можливе з понеділка по п’ятницю.
У зв’язку зі складним становищем, що склалося сьогодні в нашій країні, маємо заздалегідь попередити, що ми намагаємося відправляти замовлення якнайшвидше. Але в деяких випадках можливе затримання на декілька днів.

Доставка по регіонам України

Доставка здійснюється за допомогою кур’єрських служб за тарифами перевізника:

    • Нова Пошта;
    • Делівері;
    • SАТ.

Для себе ви можете вибрати будь-який зручний варіант. У всіх перевізників є доставка до дверей. При оформленні доставки клієнт вказує це побажання, і ми відправляємо доставку за принципом «двері-двері».
За необхідності організувати доставку іншим перевізником, умови обговорюються в індивідуальному порядку.

Самовивіз

Забрати замовлення можна на складі за адресою: м. Київ вул. Зрошувальна 15

Інформація для клієнта

Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:

    • прайса, що відповідає типу посилки (Стелажі, профілі, торгівельне обладнання);
    • ваги і габаритів деталей з урахуванням упаковки;
    • страхування (% від вартості товару);
    • місця призначення (населений пункт);
    • типу послуги доставки (двері або склад).

При оформленні заявки на відділення, яке через вагу або габарити не може прийняти товар, доставка направляється на 1-е відділення населеного пункту.
Будь-які претензії щодо якості доставки та обслуговування клієнта приймаються перевізником до моменту оплати і видачі товару. Після передачі вантажу в руки одержувача претензії до перевізника не розглядаються.

Відповідальність за перевезення

Продавець відповідає за якість і кількість матеріалу тільки до його отримання службою доставки. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і компанією-перевізником клієнт діє згідно з умовами компанії-перевізника. При цьому продавець не бере участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника і не несе відповідальності перед клієнтом за зобов’язання перевізника. Зі свого боку продавець, як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи по відправленому вантажу.

Повернення та обмін

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», клієнт може звернутися до продавця із проханням повернути або обміняти раніше куплений товар. Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних випадків, а також процедурою повернення та обміну для різних груп товарів. Повернення та обмін можливі за наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Максимальні терміни для оформлення заявки на повернення нового товару – 2 тижні не враховуючи дня покупки.

Можливо оформити заявку на повернення товару за умови:

    • товар не був у експлуатації (не підлягав монтажу);
    • збережені всі пломби та ярлики;
    • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
    • збережений документ, який підтверджує оплату.

Стелажі та алюмінієві профілі виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.

Гарантія на всі стелажі складає 24 місяці за умови дотримання інструкції з монтажу і правил експлуатації, що зазначені в паспорті на виріб.

Гарантійні випадки:

    • Видимий заводський брак: відхилення від параметрів, прописаних у паспорті виробника.
    • Прихований заводський брак: розглядається в індивідуальному порядку.

Гарантійні зобов’язання не поширюються в таких випадках:

    • природне зношення;
    • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, тощо);
    • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
    • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

У разі повернення товару клієнт звертається до менеджера, за номерами телефонів, що вказаними на сайті. Менеджер інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. Термін відшкодування коштів після повернення складає 7 днів.