Оплата
Виконується тільки в національній валюті України – гривні.
Методи оплати
Apple Pay – прийом оплати від клієнта за допомогою пристроїв компанії Apple.
Google Pay – зручний спосіб оплати від Google.
QR-код оплата в 1 клік – для оплати по QR-коду клієнту необхідно встановити мобільний додаток Privat24 для платформ iOS або AOS. Відсканувати QR-код на платіжній сторінці і натиснути кнопку «Підтвердити» в отриманій формі.
Картка – на платіжній сторінці приймаються дебетні, кредитні та корпоративні картки Mastercard і Visa.
Приват24 – оплата за допомогою інтернет-банку Приват24.
LiqPay – швидка оплата за допомогою гаманця LiqPay. У момент оплати достатньо вибрати картку зі списку доступних в гаманці або вказати нову.
Оплата готівкою – клієнти можуть оплатити готівкою у терміналах самообслуговування.
Рахунок на email – зручний спосіб відкладеної оплати. Клієнт отримає повідомлення (інвойс) на email з кнопкою «Оплатити» і може зробити оплату в будь-який момент.
Виписати рахунок можна за допомогою таких способів:
-
- Дзвінок до менеджера.
- Лист менеджеру.
- Заявка на офісну пошту.
- Через інтернет-магазин. У момент натискання кнопки «Оформити замовлення» рахунок переноситься в заявки із сайту.
У момент оформлення замовлення ВАЖЛИВО вказати такі дані:
-
- ПІБ одержувача (особа, яка буде отримувати замовлення в момент доставки або самовивозу). При доставці або самовивозі ОБОВ’ЯЗКОВО потрібно мати при собі документ, що засвідчує особу.
- Номер телефону для зв’язку.
- E-mail для отримання оформленої заявки.
- Коментарі на замовлення (адреса, спосіб доставки і т.д.).
Після обробки замовлення з клієнтом зв’язуються для уточнення деталей і оформлення доставки. Після клієнт отримує рахунок на оплату.
Доставка
Терміни виконання замовлення
Стелажі відвантажуються зі складу протягом 3-5 робочих днів. У разі оптового замовлення – терміни виконання можуть бути збільшені.
Алюмінієві профілі і торгівельне обладнання відвантажуються зі складу протягом 3 робочих днів.
Відвантаження можливе з понеділка по п’ятницю.
У зв’язку зі складним становищем, що склалося сьогодні в нашій країні, маємо заздалегідь попередити, що ми намагаємося відправляти замовлення якнайшвидше. Але в деяких випадках можливе затримання на декілька днів.
Доставка по регіонам України
Доставка здійснюється за допомогою кур’єрських служб за тарифами перевізника:
Нова Пошта
- у відділення від – 100 ₴
- адресна від – 100 ₴
Відправлення замовлення протягом 3-5 р.д.
Доставка замовлення протягом 4-6 р.д.
Делівері
- у відділення від – 100 ₴
- адресна від – 100 ₴
Відправлення замовлення протягом 3-5 р.д.
Доставка замовлення протягом 4-6 р.д.
SАТ
- у відділення від – 100 ₴
- адресна від – 100 ₴
Відправлення замовлення протягом 3-5 р.д.
Доставка замовлення протягом 4-6 р.д.
Для себе ви можете вибрати будь-який зручний варіант. У всіх перевізників є доставка до дверей. При оформленні доставки клієнт вказує це побажання, і ми відправляємо доставку за принципом «двері-двері».
За необхідності організувати доставку іншим перевізником, умови обговорюються в індивідуальному порядку.
Самовивіз
● Безкоштовна доставка
Відправлення замовлення протягом 3-5 р.д.
Доставка замовлення протягом 3-5 р.д.
Україна, м. Київ, вул. Зрошувальна 15
Інформація для клієнта
Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:
-
- прайса, що відповідає типу посилки (Стелажі, профілі, торгівельне обладнання);
- ваги і габаритів деталей з урахуванням упаковки;
- страхування (% від вартості товару);
- місця призначення (населений пункт);
- типу послуги доставки (двері або склад).
При оформленні заявки на відділення, яке через вагу або габарити не може прийняти товар, доставка направляється на 1-е відділення населеного пункту.
Будь-які претензії щодо якості доставки та обслуговування клієнта приймаються перевізником до моменту оплати і видачі товару. Після передачі вантажу в руки одержувача претензії до перевізника не розглядаються.
Відповідальність за перевезення
Продавець відповідає за якість і кількість матеріалу тільки до його отримання службою доставки. У разі виникнення суперечливих питань між клієнтом і компанією-перевізником клієнт діє згідно з умовами компанії-перевізника. При цьому продавець не бере участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника і не несе відповідальності перед клієнтом за зобов’язання перевізника. Зі свого боку продавець, як відправник, за запитом перевізника надає необхідну інформацію і документи по відправленому вантажу.