Повернення та обмін
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», клієнт може звернутися до продавця із проханням повернути або обміняти раніше куплений товар. Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних випадків, а також процедурою повернення та обміну для різних груп товарів. Повернення та обмін можливі за наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Максимальні терміни для оформлення заявки на повернення нового товару – 2 тижні не враховуючи дня покупки.
Можливо оформити заявку на повернення товару за умови:
-
- товар не був у експлуатації (не підлягав монтажу);
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений документ, який підтверджує оплату.
Стелажі та алюмінієві профілі виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.
Гарантія на всі стелажі складає 24 місяці за умови дотримання інструкції з монтажу і правил експлуатації, що зазначені в паспорті на виріб.
Гарантійні випадки:
-
- Видимий заводський брак: відхилення від параметрів, прописаних у паспорті виробника.
- Прихований заводський брак: розглядається в індивідуальному порядку.
Гарантійні зобов’язання не поширюються в таких випадках:
-
- природне зношення;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
У разі повернення товару клієнт звертається до менеджера, за номерами телефонів, що вказаними на сайті. Менеджер інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. Термін відшкодування коштів після повернення складає 7 днів.