Повернення та обмін

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», клієнт може звернутися до продавця із проханням повернути або обміняти раніше куплений товар. Нижче ви можете ознайомитися з переліком гарантійних випадків, а також процедурою повернення та обміну для різних груп товарів. Повернення та обмін можливі за наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Максимальні терміни для оформлення заявки на повернення нового товару – 2 тижні не враховуючи дня покупки.

Можливо оформити заявку на повернення товару за умови:

    • товар не був у експлуатації (не підлягав монтажу);
    • збережені всі пломби та ярлики;
    • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
    • збережений документ, який підтверджує оплату.

Стелажі та алюмінієві профілі виготовлені за індивідуальними розмірами клієнтів не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р.

Гарантія на всі стелажі складає 24 місяці за умови дотримання інструкції з монтажу і правил експлуатації, що зазначені в паспорті на виріб.

Гарантійні випадки:

    • Видимий заводський брак: відхилення від параметрів, прописаних у паспорті виробника.
    • Прихований заводський брак: розглядається в індивідуальному порядку.

Гарантійні зобов’язання не поширюються в таких випадках:

    • природне зношення;
    • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, тощо);
    • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
    • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

У разі повернення товару клієнт звертається до менеджера, за номерами телефонів, що вказаними на сайті. Менеджер інформує клієнта, куди необхідно відправити повернення, і висилає на пошту клієнтові заяву на повернення грошей. Після того як повернення від клієнта отримано, йому повертають кошти на вказані в заяві реквізити. Термін відшкодування коштів після повернення складає 7 днів.